czwartek, 30 sierpnia 2012

Miałam porobić fotek ale mi sie nie chciało...Nie mam siły tak mnie wszystko boli po tym wypadzie z S. na rowery kto to słyszał aby tyle jeździć?? Jeszcze tylko jutro na próbę i chyba więcej nie jeżdżę.
Chyba, że S. lub K. będą chciały się gdzieś przejechać ale blisko !! :D  S. nie martw sie nie obudzę Cię jutro ...
Chodziło mi dzisiaj po głowie kilka pytań o to co bybyło gdyby....

Co by było gdybym mieszkała tam w tej samej miejscowości co moja ciocia?
Hmm..... Na pewno nie poznałabym tylu fajnych osób z którymi chodzę teraz do klasy ale i poza klasą . Niebyło by wieczornych wypadów z S. na rowery :**, ale za to widywałabym się z moimi wakacyjnymi znajomymi codziennie. Ale zostawmy ten temat.

Miałam jeszcze kilka pytań które "chodził" mi po głowie ale, nie mam siły pisać Zmęczona jestem


Co tam u was nowego jak mija wam ostatni tydzień wakacji ?? Ostatnie dni...
Tęsknicie już za waszymi koleżankami/kolegami z klasy ?? Ja tak trochę

Macie pomysł na post ?? O czym byście chcieli przeczytać w następnym poście ??

Całuski :***********

2 komentarze:

  1. Myślałam że ten ostatni tydzień będzie lepszy a tu niccc..... no ja tak trochę tesknię za szkołą;D;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)