niedziela, 19 sierpnia 2012

Niedzielaaaa ..... jeszcze dwa poniedziałki i do szkoły . Ja nie chcę !!

Mówiłam, że miłość jest  głupia tylko przez nią rozczarowania ....

Byłam dzisiaj u A. widziałam się z  M.,M.,P.,C. ode mnie z klasy ... najmłodszy braciszek C. był tak mądry i zgniłym jabłkiem wysmarował mi siadełko w rowerze :D
I jeszcze chłopaki mi schowali rower do klatki :P i sie cała poparzyłam jak go wyjmowałam
Rzucanie się z nimi jabłkami najlepszeee :)))
 

Wiecie kto ma dzisiaj imieniny??
Nie kto inny jak kochany przez nas wszystkich król Julian :))

Najlepszego Julian :PPP


Przeglądając jedną stronkę na internecie natknełam się na takie pytaniee:

        "Jakbyś wiedział/a, że jutro jest koniec świata to co byś zrobił/a??"
Na odpowiedzi czekam w komentarzach
Całuskiii :****

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)