poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Moi kochani znajomi, którzy myślą że tak łatwo jest pare zdań wybazgrolić na bloga. Jak przed chwilą sami większość się przekonała nie jest to łatwe. Zebrałam wasze pomysły i postaram się coś z tego utworzyc chociaż nic wielkiego nie obiecuję .

Pomysł od. M.- wymyśliłyśmy wczoraj z nią, że nabierzemy moją mała siostrę cioteczną że jestem "czarodziejką" już to tłumacz. Miałam z nią rozmawiać na skype a potem miał ktoś przyprowadzić moją siostrę cioteczną do niej i miałyśmy jej wmówić, że jestem czardziejką i zaczarowałam nasze laptopy abyśmy się widziały:) wiem głupotki naszę są the best najlepsze są na wieczór :D czy ta głupota sie uda jeszcze nie wiem zobaczymy napewno napiszę o niej....

Pomysł od. A.-A. podsuneła mi pomysł aby napisać o tym co chcę robić w przyszłści.... szczerze powiedziawszy jeszcze sama nie wiem co ja chcę robić bo mam dwa pomysły, które chciałabym zrealizować jednym jest to że chcę zostać policjantką ....a drugi panią nauczycielką wychowania początkowego ... pożyjemy zobaczymy co ja jeszcze wymyśle w tym swoim życiu :)

Pomysł od I.-więc pierwszy pomysł był taki aby napisać o swoim bolącym palcu ale nie mam zamiaru o nim myśleć i wspominać bo boli okropnie :/ a drugi pomysł jest jej taki aby was poinformować o dniach wolnych w roku szkolnym 2012/2013 więc
Ferie świąteczne od 23.12-1.01
Ferie zimowe na mazowszu od 28.01-10.02
Ferie świąteczne(Wielkanocne) od 28.03-1.04
Egzaminy klas III gimnazjum 23-25.04
Koniec roku szkolnego 28.CZERWCA2013

Niechce mi się już pisać więc.....Jak niektórzy z was już się przekonali pisanie postów na bloga nie jest proste więc proszę wam o cierpliwość i nie pytajcie się codziennie czemu nic nie napisałam bo na pewno nie miałam o czym .....


Zapraszam do komentowania oraz odwiedzania jak najczęściej mojego bloga :***

P.S. Pomysły na następny post zbieram :D

3 komentarze:

  1. JUTRO COŚ WYMYŚLIMY CO NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze dobrze już nie będę się więcej pytać ;D;D;D Ale nie obiecujęęę I

    OdpowiedzUsuń
  3. wymyślimy a jakby mogło być inaczej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)