poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nie wiem jak wam ale mi przez cały dzisiejszy dzień jest ZIMNO. Nie tak wyobrażałam sobie wakacje z katarem :/ Ja chcę słońce!! Chociaż trochę niech ta pogoda się poprawi a nie jesień w lato.
Jakoś te wakacje mi się wydają nudne. Chyba że jestem u nich to wtedy ta nuda mija ale tak to nudyyyy!! Zaczełam trzecią część książki czytać już mam 1/4 za sobą ale ile można czyatć ?? Mogło by coś się wydarzyć w te ostatnie dni wolnego czasu żebyśmy zapamiętali te wakacje dobrze....
Widzieliście wczoraj spadające gwiazdy ? Ja widziałam 2 i poszłam spać :) .
Napiszcie co tam u was jak wy pokonujecie wakacyjną nudę .
                    
                         Zapraszam do komentowania :)

3 komentarze:

  1. Co do mnie to jeśli nie mogę spotkać się z przyjaciółmi i jeśli nudzi mi się lubię z nimi pisać na necie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wczoraj niewidziałem wogóle, a za to w sobotę widziałem aż 8.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyślałeś chociaż jakieś życzenie ?? Może się spełni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)