wtorek, 14 sierpnia 2012

Jak ja nie lubię malowania pokoi i tego całego późniejszego sprzątania. Jeszcze ta pogoda jesienna :/
Niechce się nic robić.
Moja mama była dzisiaj najlepsza :D przychodzi do mnie do pokoju i mówi, że zapomiała o moich urodzinach bo na telefonie miała datę 13. września :D czyli 2 tygodnie po moich urodzinkach :P

Polecam wam bloga mojego przyjaciela z wakacji http://sport081998.blogspot.com/ Wszyscy Ci, którzy interesują się sportem na pewno znajdą coś dla siebie :) Polecam i zapraszam.

To chyba tyle co chciałam wam dzisiaj napisać. Zapraszam do czytania i komentowania mojego oraz przyjaciela bloga :)

Kiedy się spotkamy? D.A.J.M. i I.M.N.S.K ??

6 komentarzy:

  1. Hmmm.... No właśnie kiedy się spotakmy... TĘSKNIĘĘ <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będziemy wszyscy w domach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy ty będziesz u nas? M

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem chciałabym jak najszybciej ale .... zależy kiedy rodzice do was będą jechać

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wychodzi na to że w ostatnim tygodniu Wakacji :( I

    Dopierroooooo ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu tak późno ?? może wcześniej jakoś się spotkamy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)