poniedziałek, 20 sierpnia 2012

 Była dzisiaj u mnie I. :D i sie nudziłyśmy więc ograłam ją wiele razy w kuku i kilka razy w pana i coś tam jeszcze była nie pocieszona, że przegrała :D
Wcześniej zanim ona przyjechała umyłam sobie okna sama łał i nie miałam lęku wysokości :P i upiekłam roladę też sama nawet mi się udała :D

A więc teraz to co mi wymyślił kolega na poczekaniu o czym mogę napisać ..
Był dziś piękny słoneczny dzień... świetny do opalania... widziałąm się z inną koleżanką z którą rozmyślałam o wakacyjnych miłościach :P.... Oglądałyśmy horror, którego tytułu nie pamiętam ..... no i więcej sama nie wiem co robiłam albo co mogłam robić dzisiejszego dnia :P
                                  AUTOR: K :)


Pozdrawiem i zapraszam do komentowania :D :**

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)