niedziela, 5 sierpnia 2012

Codziennie się staram pisać coś nowego coś co robiłam przez cały dzień ale ....dzisiaj byli u mnie goście więc nic takiego nie robiłam nudziłam się cały dzień.

Przez ten czas wakacji udało mi sie przeczytać kilka ciekawych książek, którę mogę z ręką na sercu polecić. Jedną z nich jest książka o upadłym aniele, który staje się aniołen stróżem.Anioł ten  zakochuje się w swojej podopiecznej . Na drodzę do ich miłości jednak stoją Aniołowie ciemności. Czy ich miłość przetrwa? Nie powiem przeczytajcie sami trylogię Becci Fitzpatrick. Pierwsza część nosi tytuł "Szeptem" .

Drugą książką jaką mogę polecić na te wolne dni do czytania jest  książka "Zapałka na zakręcie" Krystyny Siesickiej. Opowiada ona o matce, która spędza wakacje z dwiema córkami w Osadzie. Co roku spędzały tam czas letni ze starymi znajomymi. Lecz te wakacje są inne Mada (główna bochaterka książki) poznaje Marcina i się w nim zakochuje . Marcin jest kilka lat starszy i tajemniczy nie chce opowiedzieć dziewczynie co się stało dawniej czemu jego matka chce aby oni razem się nie spotykali.....

Teraz zaczełam czytać " Harry'ego Pottera " . ....

                  Dzięki za komentarze pod postami i zapraszam do częstrzego komentowania i przeglądania mojego bloga :)
                                               Pozdrawiam :***

Cieszcie się każdym dniem bo żaden dzień sie nie powtórzy.....

4 komentarze:

  1. No Ola ty to naprawdę uwielbiasz czytać książki :D<33
    Ja to szczerze mówiąc to nie lubie czytać książek jeszcze to zależy jakie:D
    Bo ja ty mi pożyczyłaś te książki ,,Ala Makota'' To było ciekawe i jakimś cudem mnie wciągnęło :D
    MUSIMY SIĘ SPOTKAĆ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaczęłam czytać książki przeczytałam jedną część książki ,,Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska zaczynam czytać ,,Kobieta na krańcu świata 2" Martyna Wojciechowska

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo i jak ciekawa ? poproszę streszczenie trochę :D jeśli to nie problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa Martyna Wojciechowska to główna bohaterka książki opisuje przeżycia i emocja jakie przeżywała w swoich podróżach. Całe dwie książki poświęciła swoim przygodom i parę fotografii jest powstawianych w rozdziałach. Książka jest warta przeczytania, zachęcam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)