sobota, 18 sierpnia 2012

Jaka ta miłość jest głupia .....spotyka w najmniej oczekiwanym momencie...nie mówię tu o sobie, tylko tak ogólnie. Wakacyjna miłość ... trwa chyba najkrócej :(
Tęsnota może zniszczyć wakacje.Podobnież czas leczy rany, czy ja wiem . Mineło tyle czasu a ja i tak wspominam o nim i tęsknię . Na szczęście za tęsknotę jeszcze nie każą.

                       Przepraszam jedną osobę która przeczytała jedno głupie zdanie i zraniłam ją tym ..Przepraszam nie przemyślałam tego co piszę . Ja na prawdę tak nie myślę. Przepraszam !!                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                
A wy przeżyliście swoją wakacyjną miłość ?? Może nawet w te wakacje
 Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :****

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)