środa, 22 sierpnia 2012

Hejka :) nie pisałam wczoraj bo nie miałam weny o czym napisać zresztrą dzisiaj tak samo nie mam weny ale może napiszę coś ooo... tak najbardziej nie lubanym miejscu przez nas wszystkich o Hogwardzie .
Obkupiliście się już bo ja tak nie dokońca ale większość już mam ....


                                               Posiadam już jeden kufer :) i szatę roboczą


                                                   Całoroczny zapas piór :P

 
                                                                                                                                                                        Całoroczny zapas pergaminu :P
 
                                                                                                                                                                         
 
                            Księgi z których przez te dziesięć miesięcy będę się uczyć :D


                                      Butki do chodzenia po Hogwardzie :D

Mam jeszcze kociołek ale zapomiałam zrobić mu zdjęcia , przypomiało mi się jak zdjęcia wżuciłam już zdjęcia na kompa ..... mam więcej szat ale nie chciało mi się ich wszystkich wyjmować z szafy :)

A wam jaki idą przygotowania do Hogwartu ?? :)

Nie mam o czym pisać może Wy macie jakieś pomysły o czym mógłby być następny post ??

            Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :**

3 komentarze:

  1. Ty to masz dobrze bardzo że już masz wszystko a ja jeszcze niee niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO wypisałaś się ze szkoły że idziesz do Hogwardu ;D;D;D

    I

    OdpowiedzUsuń
  3. idę zaczynam nowe nauki takie jak: wróżbiarstko, zielarstwo, ochrona przed czarną magią i takie tam :D mam nadzieję, że będzie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)