sobota, 11 sierpnia 2012

D.,A.,A.,J.,D.,M.,K., już za wami tęsknię :** ten dzisiejszy dzień z wami długo o nim nie zapomnę :D Ja chcę już do was !! Chyba właśnie tego mi brakowało na poprawę humoru jeden cały dzień spędzić włąśnie z nimi :**

Cały dzień z nimi :D i nóg nie czuję ale nie żałuję, że pojechałam  .....Kiedy powtórka ??

M.,K.,D., nasze wspaniałe wykonanie tej piosenki jeszcze mi brzmi w głowie :D  i ta bujdawka hahaha .M i K to co na trzepaku mówiłyście jest nie prawdą !! Nie zgodzę się z wami nigdy na ten temat.:)
Czemu wy tak strasznie daleko mieszkacie ?? Czemu ja nie mieszkam tam gdzieś obok was albo wy obok mnie ??

Całuskii :****

7 komentarzy:

  1. Właśnie kiedy powtórka?? M ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy kiedy przyjadę mam nadzieję, że nie długo bo strasznie tęsknię :**

    OdpowiedzUsuń
  3. :*** wpadnijcie wy do mnie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zapomne 5 godz zabawy w chowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha ja też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie zapomnę to chyba jedyny taki dzień że się tak długo bawiliśmy nie mogę sobie przypomieć czy kiedyś już tak było ?
    Kiedy powtórka ?? :D Już nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)