sobota, 1 września 2012

Wczoraj nie pisałam, bo jakoś nie było czasu najpierw były u mnie I. z M. a potem poszłam oglądać "Harry'ego Pottera" i jakoś nie było czasu Dziękuję wam wiecie za co :**

A dzisiaj............

Dziękuję wam wszystkim serdecznie za te wszystkie życzenia jakie dostałam od was. Przyznam się, że sama zapomiałam, że mam dzisiaj urodzinki. Dziękuję bardzo :*** <3 <3 Nie wiedziałam, że tyle osób wie o mioch urodzinach a szczególnie wy od cioci :****** Dziękuję :**** <3

 
Byłam dzisiaj u cioci pojechałam z misją specjalną po krawat dla mnie na rozpoczęcie roku :D, ale oczywiście widziałam sie z moimi :*** M.D.A.A.D.K. :** Dziękuję za ten dzisiejszy dzień za te nasze wygłupy i " 5 patyków" :D Naumiałam się i nie było to takie trudne jak myślałam:)
Najlepsze urodziny bo z wami spędzone :***
                                              Moje okulary czego one dzisiaj nie przeżyły :)
                                                A. D. A. nie długo do was wrócą one a ja z nimi :D

Od swojego kochanego braciszka ciotecznego dostałam mnustwo kapsli od Tymbarka bo wiedział, że zbieram ciekaw jestem czy sam zbierał czy i chłopaki się dorzucili ale i tak dziękuję :**

                               74 sztuki (chyba) Nie wiem czy się nie pomyliłam jak liczyłam:)

Jak to na urodziny przystało był też tort nie spodzianka od mojej cioci :)
Mniammm :)
 
 Iiiii jeszczę  muszę wstawić take  coś co mi się strasznie spodobało co wymyśliła M.
Moii Wy :***
Tęsknię już za wami :**
 
 
Dziękuję jeszcze raz serdecznie za tyle życzeń :**
 
Całuję <3
                                                                                                                                                                      

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)