środa, 5 września 2012

Hejooo :)
Jak tam pierwsze dwa dni nauki wam mineły??Zadowoleni z nowego planu zajęć??
Mój plan lekcji może być mógłby być trochę krótszy bo prawie codziennie mam po 7 lekcji. I jeszcze te wczesne wstawanieee to jest straszne bo już o 7:10 mam autobus do szkoły a zajęcia zaczynam o 8. Mam nowego kolegę w klasie :P na jego temat nic nie powiem :) Lekcji jeszcze tak wiele nam nie pozadawali... a wam ?? Dużo macie już prac domowych ??

Pozdrawiam :*** życzę miłej nauki :D odezwę sie niedługo jak bedę miała o czym napisać :**

2 komentarze:

  1. Strasznie Ola a szczególnie pan od matematyki Pan D... To myślałam że nam z dziesięc zadań zadaa ale spuścił na 4 zadania :(:( I..

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu nie dobrzeee ....mój brat też ma z nim lekcje ale jakoś nie narzeka, że dużo lekcji ma zadanee

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)