wtorek, 11 września 2012

Lekcje, kartkówki, odpytywanie...... to jest głupota !! W drugim tygodniu zajęć robić kartkówki albo tyle prac domowych zadawać Ja tonę już w książkach.....Byle do czwartku bo w piątek odpust i wolne !!! :) Świetnieee mam zamiar dokończyć Harry'ego Pottera 6 część ......
Dzisiaj było najfajniej w szkole nawet cicho byłoo :) Dużo śmiechu z głupot naszych wspólnych.

Tak właśnie myślałam, że jak będzie koniec wakacji to będzie deszczowo a jak rok szkolny się zacznie będzie ciepło i słonecznie ...... Gorącoo !!! Ja chcę wakacje i już do was !!! :**


Mam bardzo uzdolnionego kolegę i zaporzyczyłam od niego coś :

"w życiu sa bardzo potzebni nie którzy ludzie bez których swiat byl byl bez sensu . I kto by cie poratował... w trudnej sytuacji : ) " K:**  mądre słowa :)

Pozdrawiam :**

2 komentarze:

  1. A skąd ja to znammmm te kartkówki i to wszystko ja sobie nie wyobrażam tego co będzie dalejj :(:(:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)