wtorek, 18 września 2012

Mam już tego wszystkiego dość!! Najpierw koleżanka mi nie przyniosła zeszytu z którego miałam się uczyć na kartkówkę potem pani z gegry wzieła mnie do odpowiedzi chociaż to nie był mój dzień bo ja powinnam 7 odpowiadać a nie 17 !!Ale i tak wbroniłam się na 3+ :P
Później ... dwie kartkówki jednego dnia , jeszcze do tego nie zdąże otrząsnąć sie ze szkoły a tu już mnie osoby z niej denerwują. I fochają się za coś czego sami nie chcą zrobić !!
I na dokładnę koleżanka obgaduje mnie za moimi plecami . A jak się spytam co do mnie ma powie, że nic na pewno tak będzie.

"-Mam już dość!!
-Damy radę !
-Czy damy radę ??
-Tak damy radę !
-Myślę,  że tak :) " :*

M. chociaż tobie mogę się wybeczeć Dziękuję:***

5 komentarzy:

  1. Dasz dasz radęę ja mam jutro sprawdzian kartkówkę i pytanieee to jest straszneee ;(;( I**

    OdpowiedzUsuń
  2. oj może Ci się coś upiecze i zapomni któryś nauczyciel o tym sprawdzanie lub kartkówce

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tobie :*** <333

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz miałaś rację nie mieliśmy kartkówki z niemca i pani od Bio mnie nie pytała i pan od matmyyy i nawet nie było tak źlee ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz mówiłam, głowa do góry i jedziesz dalej :**
    <3 :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)