niedziela, 17 lutego 2013

Nie wiem co mam napisać tydzień szkoły już za nami. Na pierwszej lekcji po feriach miałam kartkówkę z geografii (3), sprawdzian z angola nic nie umiałam . Najbliższe dwa tygodnie mam już zaplanowane dużo sprawdzianów i kartkówek :( czemu oni nas tak męczą ??


Nie wiem o czym mam pisać nic się nie dzieje u mnie . Wpadłam na pomysł co mogę dodać w następnym poście i to może być wielkie zaskoczenie dla was . Nie zdradzę co mi chodzi po głowie , jeżeliu nic przez najbliższe dni się u mnie nie wydaży to zrobię wam niespodziankę.

Chyba, że wy macie propozycje o czym chcecie przeczytać ??




Jak już jesteś to zostaw komętarz na pamiątkę . Przyjmuję krytykę .



Pozdrowionka ;**

1 komentarz:

  1. Olu super masz ten blog ja bym napisała coś o przyjaźni a opowiadania masz super . Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)