sobota, 9 lutego 2013

Ferie, ferie i po feriach.

W ten czas wolny przeczytałam dwie książki. Naprawę super.
Czytanie sprawia mi przyjemność, mogę zawsze znaleść się w innej krainie i zapomieć o wszystkich nie miłych sprawach. Wiem, że nie tylko ja tak uważam. Parę moich koleżanek, które też lubią czytać uważają to samo.

Nie raz spotkałam się z krytyką iż to że wolę czytać książki a nie obejrzec film to głupota. Ja tak nie uważam, czytanie to miła, spokojna czynność, którą nie zamieniłabym na nic innego. Czytając rozszerzamy naszą wyobraźnię. Popudzamy nasze szare komórki do myślenia. Czytając wkraczamy w inny świat, świat który sami sobie wybierzemy.
Moimi ulubionymi lekturami, do których mam nadzieję wrócić są :"Ostar i pani Róża", "Harry Potter" "Ostatnia piosenka" "Szeptem" "Szalone życie Rudolfa" ....
A zamierzam przeczytać: "Pomiędzy światami" "Przeczekać ten dzień" "Niebo jest wszędzie"  "Co zdarzyło się w Lake Falls" "Przez burzę ognia" .... i wiele wiele innych książek, tutał podałam kilka tytułó, kótre mam nadzieję dostać w najbliższym czasie od rodziców :) lub sama sobie kupię .

                   "Kto czyta książki, żyje podwójnie."

 Słowa mojej koleżanki muszą tu sie znaleźć bo uważam tak samo .


"Książki są super . Ale niektórzy sądzą inaczej ... NIESTETY jeśli my odrzucimy książki na bok to za kilka lat jedynym zajęciem dziecka będzie oglądanie telewizji ...nie żebym miała coś do tv ale te filmy upchane przemocą... a co z wyobraźnią książki ją poszerzają a właśnie takie seriale  .... Mam nadzieję że coraz więcej ludzi będzie się interesowac książkami ."


Zachęcam do komętowania i napisania o swoich ulubionych książkach.

Pozdrawiam Olka ;**

3 komentarze:

  1. masz bardzo mądrą koleżankę ...

    czekam na następne posty ciekawie piszesz. :)

    pozdrowionka XYZ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo ciekawe posty;*
    A ulubionych książek nie mam bo mało czytam ;D
    Pozdrawiamm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję myślę, że w niedługim czasie coś tam napiszę bo przecież zaczeła się szkoła i zaczeło sie wreszcie coś dziać :)


    a koleżanka fakt mądra ;* nie "oddam" jej nikomu :D

    Pozdroooo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)