wtorek, 5 lutego 2013

....

Hej, nie mam zabardzo o czym pisać . W ferie nic takiego się nie dzieje. Przeczytałam jedną książkę wziełam się za drugą. Czytając tą książkę zastanawiałam się dlaczego w szkole nie czytamy takich mądrych książke, które uczą nas, że trzeba wierzyć w Boga i nigdy w Jego nie wątpić, że może czasami rodzice zachowują się nie fair, ale to nasi rodzice i oni wiedzą najlepiej co jest dla nas najlepsze. Z tej książki można się wiele nauczyć a z naszych lektur ?? Mało, albo wg nic . Dobra tego tematu dalej nie rozwijam.


Nie wiem o czym mam wam napisać aby was zaciekawić. Więc może....

Marzenia do spełnienia.....
Każdy ma jakieś marzenia, jeden chce polecieć na księżyc, inny marzą o wakacjach, inni chcą zostać słwanymi aktorami ... a ja chce zostać podróżniczką,fotografką, nauczycielką :) . Zwiedzać różne kraje , poznawać najróżniejsze kultury, innych ludzi. Fotografować krajobrazy, dziwne rzeczy, mało spotykane potrawy. Uczyć młodych ludzi aby wiodło im się jak najlepiej jak tylko można sobie wymarzyć. Mam takie jedno małe marzenie skoczyć z bandżi. ....Mam nadzieję, że niektóre z moich i waszych marzeń się spełnią . Bo wiecie ....
                                          
                                To możliwość spełniania marzeń sprawia,
                                  że życie jest tak fascynujące.
                                                                Paulo Coelho


Piszcie o czym chcecie przeczytać w kolejnym poście .... Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Bo marzenia się spełniają:*
    <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu nowych rzeczy się o tobie dowiaduję FOTOGRAFKA , NAUCZYCIELKA , PODRÓŻNICZKA ,BANDŻI NONO ale na FOTOGRAFKĘ TO TY SIĘ NADAJESZ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, to są moje skryte marzenia o którch mało kto wie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)