piątek, 2 listopada 2012

Szybkie podsumowanie ostatnich dnii od piątku.

Sobota- Spadł śnieg .Można lepić bałwana. :)    Dyskoteka z nimi I. M. :**


               Jeszcze mało śniegu, ale to było przed dyskoteką a jak wróciłam było już późno.

Niedziela- nudy byliśmy z naszym chóem szkolnym na konkursie zajeliśmy 1 miejsce :) Miałam bałwana na podwórku ale zapomiałam mu zrobić foto.

Poniedziałek- rano tak ładnie były pokryte szronem roślinki że ojej ale mam foty na tele i nie zrzuciłam zdjęć. Byliśmy z klasą w kinieee więc nie mieliśmy lekcji :)

Wtorek- dzień zamiast się krótszy to się zdjaje  dłuższy ........ 

Środa- ten dzień to już w ogóle długii chyba dla tego, że dzień następny to dzień wolny.

Długii weekend !!!!! :) :)

I jeszcze kilka fot tak nie pasujące do żadnego dniaa......







7 komentarzy:

  1. świetny miałaś tydzień ja takiego nie miałam
    mam nadzieję że kiedyś na pewno tak będę miała

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno też miałaś super tydzień tylko my tego nie dostrzegamy jakie fajne rzeczy nam się przytrafiają w dzień.
    A jeżeli nadal twierdzisz, że nie to na 100 % jeszcze cię coś miłego spotka może w przyszłym tygodniu...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. może i się przytrafi ale na razie to nic ciekawego się nie dzieje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne kotki a ten pierwszy jakby się o coś chciał zapytać taką minkę zrobił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)