niedziela, 28 października 2012

Kilka słów wyjaśnień ...

Kto nie chce ten nie musi odwiedzać i komentować mojego bloga. Ja go prowadzę tak sobie z nudów nie wyśmiewam się z innych ludzi na nim . Że od czasu do czasu napiszę że ktoś tam powiedział coś śmiesznego to nie jest naśmiewanie się z innych. Nie ma tu imion,nazwisk, ksywek więc nawet nie wiecie o kogo w nim chodzi , może wam się tylko zdawać że wiecie .
Ja przyjmuję krytykę i staram się poprawiać to co zostało skrytykowane .  Jeżeli macie coś do mnie to mówcie to wprost......

Osoby, które uraził kiedy kol wiek mój blog serdecznie przepraszam .


Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. na 100% mnie znasz28 października 2012 17:54

    ha ha teraz przepraszasz a przedtem się nabijałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. człowieku nie nabijałam się że ty głupich żartów które są od czasu do czasu nie odróżniasz to nie moja wina

    OdpowiedzUsuń
  3. na 100% mnie znasz28 października 2012 18:17

    rozbawiasz mnie tą swoją złością

    OdpowiedzUsuń
  4. "100 %...."
    To, że Tobie się coś nie podoba w tym blogu to nie znaczy że ma się wszystkim nie podobać. Ja lubię zaglądać tu i czytać to co "Olka" piszę . Są tu czasami historię opisujące Olkę która zrobiła coś śmiesznego. Ona sama to piszę(własne "głupoty" jak ona to mówi) . A to że raz na jakiś czas napiszę jak koleżanka lub kolega (nie wiem kim był/a A.) się przejęzyczył/a to nie jest naśmiewanie się z kogoś . Tylko opowiedzenie czyjejś małej historii która czasem może osobom zdołowanym poprawić humor.

    OdpowiedzUsuń
  5. na 100% mnie znasz28 października 2012 20:10

    ja zaglądam też na ten blog codziennie i nawet nawet mogą być te posty ale nieraz mnie do złości doprowadzą jak się wyśmiewa z kolegi lub koleżanki takie jakieś tam głupot a dla kogoś może się okazać jak upokożeniem kogoś przed całym światem

    OdpowiedzUsuń
  6. powtarzam poraz setny to nie jest naśmiewanie sie jeśli ci będzie pasować "na 100% mnie znasz" to już nie przeczytasz nic o kimś z kim nie będzie wcześniej przedyskutowane to czy mogę napisać co dana osoba powiedziała czy co ja z tą osobą robiłam jak narazie tak robiłam pytałam sie czy mogę napisać że np. siedziałam cały dzień z kimś tam i np. graliśmy w karty czasmi mi się zdarzyło nie spytać się kogoś tam jak np. zaczynałam pisać posta i z daną osobą nie mam kontaktu jakiegoś takiego szybkiego . I mówię to poraz kolejny ja nie uważam tego za naśmiewanie sie z kogoś i to nie jest na cały świat link na mojego bloga ma kilka osób, dalej w świat ten link nie idzie a gdyby ktoś chciał sam znaleść mój blog to go nie znajdzie bo jest zablokowany. Mam takie małe przeczucie, że jesteś osobą opisaną w którymś z postów . Więc jeżeli Cb to uraziło to przepraszam . I nie wiem czy zauważyłeś/łaś że usunełam z tamtego postu to co według Ciebie jest naśmiewaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na 100% mnie znasz28 października 2012 20:36

    oki oki jeśli naraziłem twoje imie to sory ale nie nawidzę jak ktoś opisuje w swoich blogach osoby nie umiejące bądź nie wyrażające to co chciały wyrazić

    OdpowiedzUsuń
  8. to było zwykłe przejęzyczenie a ty walczysz o to aby nie było tutaj takich przejęzyczeń ja to rozumiem widzę że jesteś osobą walczącą do swojego celu spoko, najważneijsze jest to aby sie nie poddawać :)

    Krytykę Twoją przyjmuję i postaram się aby już nie było takiego czegoś a jak tak to tylko za pozwoleniem "właścicieli" tych słów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)