piątek, 26 października 2012

Zimnoooo !!!!
Nie pisałam bo mam wiele nauki i nie mam czasu.Opiszę tak w wielkim skrócie co się działo przez cały tydzień.
Poniedziałek. Praktycznie nic się nie działo bo w szkole mieliśmy święto patrona  i nie było lekcji .

Wtorek. ------ Nic nowego.

Środa.-A więc mój nauczyciel od fizyki stwierdził, że mam własny świat, własny język, własne rozumowanie, i wogóle mówięnie poprawną polszyzną gdyż w swojej wypowiedzi nie użyłam słowa "jednostka" :P  .... Pisaliśmy sprawdzian z Biologii,  mam nadzieję że dobrze napisałam przyda mi się ocena pozytywna. :P

Czwartek- Jak to miło zacząć dzień fizyką i niezapowiedzianą kartkówką , ale dobrze jest mieć pierwszą gdyż nie trzeba sie denerwować przez cały dzień. :P  Muzyka jak ja nie lubię tego przedmiotu w szkole i tych wszystkich nut.


Piątek- dzień zaczełam świetnie :) Zatrzaskując się we włąsnym pokoju i nie mogąc sie z niego wydostać pod  żadnym pozorem ale jakoś wyszłam :P....



Zapraszam do komentowania 
Pozdro Olka :*

2 komentarze:

  1. hahaha dobry dzień nie ma co :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha rozśmieszają mnie nieraz twoje posty :)
    jestem tak jak A. nie myślę o realnym świecie tylko fantazjuje w obłokach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)