sobota, 10 listopada 2012

Trudny tydzień ............
W poniedziałek dwie nie zapowiedziene kartkówki i sprawdzian.

Wtorek sprawdzian z wosu.

Środa kartkówka z chemii, kartkówka z biolgii i fizyka...................

Czwartek pierwsza fizyka, granie na ocenę na instrumencie

Piątek powtórzenie z matmy, spotkanie do bierzmowania.

Uff.... Weekend.

Zaczełam czytać ostatnią część "Harry'ego Pottera" Super książka. Jak zaczełam czytać to nie czułam jak szybko płynie czas......
Stwierdziałam dzisiaj, że mi nie jest komputer, telefon potrzebny do szczęścia i "zabicia" czasu tylko dobra książka . Książki uczą nas wiele, nawet jak tego nie zauważamy.

Jak by ktoś z was szukał jakiejś ciekawej książki do przeczytania oprócz "Harry'ego Poterra" to piszcie a ja wam zaproponuję coś co się może wam spodoba.

Jak wam minął tydzień ?? A czy Wy czytaliście jakieś ciekawe książki, które moglibyście polecić ?


Pozdrawiam :********

4 komentarze:

  1. ja szukam książki bardzo ciekawej oprócz harry`ego pottera bo to mnie nie ciekawi jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm....coś fantastycznego np. książka Becci Fitzpatrick - "Szeptem" a jeżeli nie lubisz książek fantastycznych to może Ci się spodobać " Ala Makota" Małgorzaty Budzyńskiej.


    Nie wiem jakie książki lubisz, ale te obie książki są świetne. Miło je się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Ala Makota'' to bardzo ciekawa jak dla mnie książka...czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też sie bardzo podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)