wtorek, 27 listopada 2012

Małe podsumowanie ostatnich dni. :
Piątek - wywiadówka, nie było tak źle. Mam nawet dobre oceny :D (nawet), na spotkaniu do bierzmowania zgarnełam 3 pocztówki najwięcej :P.

Sobota- od 10 do 21 pomoc na balu jako wolontariusz

Niedziela- mały odpoczynek lecz na poprawę się uczyłam :/
Poniedziałek- po szkole nauki sporo gdyż pani miała pytać z historii wszystkich. I tak się nie nauczyłam do końca.

Wtorek- szczepienie fuuuu..... jak ja tego nie lubię. Z niemca kartkówka (5-) pani z historii nie pytała mnie szkoda bo akurat to umiałam .

 
A tak poza poza opisem dnia :
Pisałam z M. D. A. z wakacji Tęsknię :** nie mogę się doczekać aż sie zobaczymy M. w wolnych chwilach pamiętając o mnie i że piszę bloga zrobiła kilka obrazków .










 
:****
 
 
 
 
Pozdrawiam zapraszam do komentowania :*
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. JA TEŻ TĘSKNIĘ:**
    MAM NADZIEJĘ ŻE NIEDŁUGO SIĘ ZOBACZYMY:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)