wtorek, 4 grudnia 2012

Ojojoj .... ile lekcji . Nie wiem jak ja z tym wszystkim poradzę . Na poniedziałek wiersz na polski , na wtorek nauczyć się na poprawę z wosu i na sprawdzian z niemieckiego, w środę sprawdzian z biologi i jeszcze w planie jest fizyka więc trzeba się trchę przygotować a i jeszcze ja będę pisać sprawdzian z chemii bo jutro moja klasa pisze a ja jadę na wycieczkę . I jeszcze nie wiadomo co mnie czeka po weekendzie aż się boję. Lekcji tyle a weekend krótki .

Stwierdziałam że zrobię w sobotę pierniczki ale mam tyle lekcji że nie wiem czy będzie mi się chciało je robić. Mam nadzieje że do końca tego tygodnia nam więcej nic nie zadadzą.


Idą Święta w czwartek Mikołajki... ciekawi mnie jak u was w domach obchodzi sie Święta.
U mnie jest zawsze dwanaście potraw, jedno wolne nakrycie, ubieranie choinki przeddzień Wigilii z całą rodziną. U nas w domu jest jeszcze kilka tradycji, ale ja piszę tak na szybkiego co mi przyszło do głowy.


Pisząc ostatnio z M. dostałam nowe obrazki, które mogę opublikować :




 
 
 
 
 
Jak u was obchodzi się święta ??
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Olka wpadam do ciebie na pierniczki;**

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie zrobione , jak zrobię jak będzie mi się chciało to wpadaj ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)