piątek, 28 grudnia 2012

Niby nic a jednak coś :P

 
Święta, święta i po świętach......

Byliście wszyscy grzeczni? Czy do kogoś nie przyszedł Mikołaj ??
Ja byłam grzeczna :D i przyniósł mi dwie książki(jedną już przeczytałam:)) , sweter, sweterek, bluzkę i pieniądzę a i szlafroczek :D

Byłam u cioci nie widziałam chłopaków ale widziałam M.,K., ..... I tak znów za wami tęsknię :***


Nie wiem jak u was ale u mnie jest piękna pogoda. Słońce świeci ptaszki ćwierkają poprostu żyć nie umierać :) Miałam iść porobić zdjęć na bloga ale boję się chodzić po drodzę gdyż jest na nim lód i nieda rady chodzić .

Ale mam jakieś zdjęcia....



Mój Bałwanek :)

                                                                                                  Zima 2012

Poranne słońce :)    





Gdzieś tam w trakcie spaceru :)

 Wycieczka tęsknię Morze 2012

Wycieczka- Toruń2011 .
W jakimś muzeum wycieczka 2011







I pomyśleć, że kiedyś  żyły takie wielkie ptaszyska ..... Wycieczka 2011









 
Zapraszam do komentowania :** Pozdrawiam 





 
 

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)