piątek, 11 stycznia 2013

Hej, hej dawno nie pisałam bo po tym wolnym nie mogę się odnaleźć . Tyle sprawdzianów, kartkówek, lekcji, jakichś nudnych prac dodatkowych do szkoły, że poprostu nie mam czasu dla samej siebie . Tak w dużym skrócie opiszę co się działo u mnie przez ostanie dwa tygodnie.

A więc:

Sylwestra spędziłam w domu z koleżanką, jej bratem i moim bratem. Było spoko :) O 4.35 poszliśmy spać .

Pierwszego dnia szkolnego w Nowym Roku byłam tak nie tomna i nie kumata co się do mnie mówi, że masakra prawie dostałam 1 z fizyki.

Następne dni były szare, bure bez śniegu . Można powiedzieć, że przyszła wiosna.

W trakcie ostatnich dni pisałam konkurs z wiedzy o bł. Janie Pawle II nawet mi dobrze poszedł.

Robię z moją koleżanką projekt z chemii i matematykii i już nie mogę się doczekać końca.
Robimy na zmianę album z matmy i plakaty z chemii. Pocieszające w tym wszystkim jest to iż za cztery dni kończymy projekt z chemii a a za sześć dnii z matematyki. Może będzie więcej luzu.

I u mnie w sadzie to tyle.

Napiszcie co u was się działo przez ostatnie tygodnie. Może macie pomysł o czym byście chcieli czytać w tym Nowym Roku,
Zapraszam do częstego komentowania i odwiedzania mojego bloga.


Pozdrawiam OLKA ;**

2 komentarze:

  1. hej pamiętam, że kiedyś czytałaś książki. Teraz też coś czytasz, jeżeli tak to co i o czym ta książka jest ? Bo szukam czegoś ciekawego do przeczytania. Co mi polecasz ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej czytam ale jak narazie lekture ;/ nie mam czasu na czytanie. Dostałam na mikołajki książkę i jeszczej jej nie przeczytałam mam zamiar w trakcie ferii. A co mogę polecić ....
    "Ala Makota", "Zmierzch" - cała seria
    "Harry Potter" "Szeptem" "Monster High" - może Ci się spodoba bo mi np . się bardzo podobało. Narazie tyle mi się przypomiało

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)