poniedziałek, 21 stycznia 2013

Oceny wystawione, średnia wyliczona i teraz tylko czekać na upragnione ferie (jeszcze cztery dni ) nie mogę się doczekać :D
Kto ma jakie plany ?? 


Tak trochę aby nie był taki krótki post to coś dopiszę .

Znacie taki stan jak leżycie na łóżku i nie możecie zasnąć ?? O tak wtedy w głowie nasze marzenia te do wykonania i też nie się wszystkie pojawiają i nasilają niż w ciągu dnia. Nie wiem dlaczego, ale ja zawsze marzę wtedy o swoim wymarzonym domie . Domie z balkonem i ogrodem :) . Może  dla niektórych to nic ale w mojej wyobraźni ten dom wygląda ślicznie . Wielki budynek z tym czymś w sobie. A w środku elgancki, stylowy. Pomieszczeń jest w nim więcej niż palcy u rąk, dla każdego inny pokój. Mam jedno pomieszczenie które kocham najbardziej w tym domie. Pomieszczenie,o którym marzyłby każdy kto kocha czytać . Pokój z dużym regałem wypełnionym po brzegii najróżniejszymi książkami. Wiem nie umiem go opisać po prostu trzeba było by go zobaczyć.
Lubię tak leżeć i wyobrażać sobie najróżniejsze rzeczy ale ten dom kocham najbardziej w swojej głowie :)




O czym chcecie przeczytać w następnym poście ??
Zapraszam do częstego komentowania ;***


Pozdro :D

4 komentarze:

  1. Myślę że każdy tak przed snem myśli o tym co będzie kiedyś.....
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciał przeczytać co zamierzasz porabiać w ferie

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm "znam cię " jeszcze nie wiem co robię chyba będę siedziała w domu bo coś mnie przeziębienie bierze ......


    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Olka tyllko się nie rozchorujj;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)