wtorek, 13 listopada 2012

Sprawdzianów a sprawdzianów. Nie ma chwili odpoczynku.

Przeczytałam całego Harry'ego Pottera :D I tak na serio to nic więcej nie robiłam w weekend.

W poniedziałek - nudno w szkole pocieszające jest to, że świeci słońce to chociaż szybko mija dzień.

Dzisiaj też nic takiego szczególnego nie robiłam. Uczę się piosenki na flecie :(

Buuu.............jutro mam sprawdzian z fizyki i kartkówkę z polaka a nie chce mi się uczyć !!! Będzie pała :P

Co tam u was ?


Zapraszam do komentowania i częstego odwiedzania mojego bloga :***

2 komentarze:

  1. U mnie też spoko ale na kartkówkę z polaka to mi się nie chce uczyć, komu by się chciało w tygodniu uczyć na 3 sprawdziany i parę kartkówek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha widzę, że lubisz tak samo jak ja grać na flecie:P

    U mnie też jest wiele kartkówek ale idzie wytrzymać bo są zapowiedziane tydzień wcześniej więc mogę się pouczyć w weekend a później sobie tylko przypomieć .

    Jestem w wielkim szoku, że zdołałaś przeczytać WSZYSTKIE części "Harry'ego Pottera" ja przeczytałam tylko te pierwsze trzy części bi były ciekie a reszta..... nie na moją głowę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje :)